torstai 1. syyskuuta 2016

Moi mitä kuuluu?

Moikkamoi pitkästä aikaa. Onpas vaikeaa alkaa kirjoittaminen pitkän tauon jälkeen. Aina välillä olen kaivannut blogin pariin, mutta lopulta laiskuus on vain voittanut. Ja on ollut niin paljon kaikkea muuta tekemistä, että blogi on jäänyt prioriteettilistalla häntäpäähän.

Niin on kyllä vähän jäänyt jumppa ja muutkin treenijutut. Treenaamisesta en voi edes puhua, kun olen vain liikkunut sen mitä olen sattunut ehtimään :D Tavoitteellisuus on muisto vain ja päivän liikuntaohjelma on keksitty melkein lennosta. Nyt syksyn tullen olisi kyllä mukava päästä taas jonkinlaiseen rutiiniin kiinni ja toisaalta se on nyt myös helpompaa, kun ei ole koko ajan jotain erikoisempaa ohjelmaa tiedossa.

Kesän liikuntakerrat on enimmäkseen sekalainen setti cardiota, attackia, steppiä ja combattia. Olen myös suunnistanut enemmän kuin koskaan ja silti en tarpeeksi ;) Muutamia uusiakin juttuja on tullut kokeiltua. Treenipaikan puuttuessa olen käynyt ensimmäistä kertaa ikinä testaamassa porrasjuoksua. Oli ihan hauskaa, mutta ensikertalaisella meinasi loppua ideat kesken sen suhteen, millä kaikilla tavoilla rappusia voi kavuta ylöspäin. Olisi ehkä kannattanut tehdä jokin etukäteissuunnitelma :D

Välillä olen kärsinyt myös melkoisista motivaatiokadoksista liikuntaa kohtaan, varsinkin kaikkea vähänkin raskaampaa kohtaan. Olen mielessäni ihmetellyt sitä, että miten sitä joskus jaksoi tehdä niin paljon kaikkea, kun nyt tuntuu, että neljäkin liikuntakertaa viikossa vie niin paljon aikaa. Välillä olen saanut tosissani pakottaa itseäni liikkeelle. Ei mun todellakaan tarvitse kymmentä kertaa viikossa liikkua, mutta jos nyt edes se neljä :D Ja jos kunnolla päästää itsensä repsahtamaan, niin vanhan kunnon metsästys on vielä ikävämpää aloittaa :D

On liikuntarintamalla silti tapahtunut kaikkea kivaakin. Sellaista, joka kasvattaa motivaatiota ihan kunnolla! Kesän kohokohta oli ehdottomasti Les Mills Superstar -tapahtuma, jossa vietin koko pitkän päivän hengittäen LM-ilmaa keuhkojen täydeltä. Välillä jumppasin itse ja välillä vain istuen ihailin muita taitavia jumppaajia. Tuolla jos missä tulee "mäkin haluan olla ohjaaja!!!" -fiilis! Mun on kyllä pakko päästä joskus kokemaan se ihan real deal eli Tukholman LM Live! Ehkä ensi vuonna?

Mutta tällaista tällä kertaa. Pieni alustus tulevalle. Palaan myöhemmin tällä viikolla oikean postauksen kanssa! :)

3 kommenttia:

  1. Heihei pitkästä aikaa! :D
    Mä olin kans ajatellut ryhdistäytyväni blogin kanssa kesän aikana kun yliopisto loppuu ja sen myötä edes kesäloman ajaksi stressi. Arvaa vaan onko tehnyt yhtään mieli kirjoitella siltikään kun oli jo koululla tullut kirjoiteltua? Tai olisi tehnyt mieli mutta lähdin usein läppärin avaamisen sijaan pyöräilemään tai jamiin. Ei sekään paha mutta silti... Ehkä me molemmat syksyn aikana löydetään taas useammin tännekin puolelle eikö niin?

    VastaaPoista
  2. Jeeee olipa kiva huomata että siulta oli tullut postaus! Harmitti, etten tänä vuonna päässyt katsomaan Superstareja :(

    VastaaPoista
  3. Moi! Mietiskelin Superstarin jälkeen, mahdatko vielä kirjoitella blogia. En ole varmaan pariin vuoteen seuraillut blogeja, ja kaikki seuraamani blogit jäivät käyttäjätunnukselle vanhaan sähköpostiini, jota en oo vielä saanut käännettyä uuteen meiliin nimenvaihdoksen jälkeen.

    Eniveis, nyt päädyin blogisi pariin! Sun juttuja, niitä vanhempiakin on tosi kiva lukea :) Oli siistiä tavata Superstarissa!

    Treenin iloa sinne! <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...